søndag den 30. september 2012

Uge 39

Uge 39 har været præget af masser af tennis!! Jeg har haft tre kampe, mandag, tirsdag og torsdag. Vi vandt dem alle, hvilke er super fedt. Vi ligger nu nr. 2 i turneringen, og skal vinde vores kamp på tirsdag mod Topsail, for at ligge nr. 1. Det kunne være det fedeste hvis vi vandt, endnu et minde for livet!! Den kommende uge er den sidste uge med tennis, det er rigtig trist :( Jeg elsker at spille tennis og tilbringe tid sammen med pigerne. De har taget SÅ godt imod mig, og jeg har fået venskaber for livet. Jeg håber at vi alle kan holde kontakten, for vi har et fantastisk og meget tæt sammenhold. Jeg ved at nogle af pigerne skal spille basketball ligesom mig ,når tennis stopper, så det er lidt af en trøst, og jeg ser frem til flere pragtfulde sportstimer sammen med dem. Det betyder meget for mig at have et godt netværk her, netværk af unge mennesker på min egen alder, da jeg jo ikke bor hos en familie med mor-far- børn. Næste uge er spiritweek, hvor jeg skal klæde mig ud hver dag. Fredag er det homecoming, som jeg glæder mig rigtig meget til. Det bliver en sjov og festlige uge jeg går i møde :D

1 kommentar:

  1. Hej Julie-pige!

    Hvor er det dejligt, at det går dig godt og at du får en oplevelse for livet!

    Jeg er spændt på at høre... Vandt du tennis??? ;-)

    Kærlige knus fra moster Mulle :-)

    SvarSlet