lørdag den 8. september 2012

Myrthle beach

I søndags kørte Pam, Gary (Pam's søn), Kristen (Pam's svigerdatter)og jeg syd på til Myrthle beach, South Carolina. Mandag er helligdag her (Larborday), og derfor havde vi mulighed for at overnatte på et hotel lige ud til vandet. Jeg skulle ikke i skole og de andre ikke på arbejde. Det var en rigtig hyggelig tur, hvor vi blandt andet besøgte to outlet centre, Wonderwor (den omvendte villa), Hard Rock Café mm. Jeg fik købt et par flotte solbriller. Det er simpelthen nødvendigt at have på her i NC, da solen skinner meget. Mandag eftermiddag var jeg blevet inviteret med til surprise sweet 16. Morgan min nye veninde herover havde fødselsdag. 4 piger og jeg blev hentet i en limousine, hvor den stod på masser af hygge. Da vi alle var blevet hentet og sad i limousinen, fik vi piger som var inviterede, en parfume og en Victoria Secret taske, hvilke var super fedt!! Vi kørte hen til en japansk restaurant, hvor maden blev lavet lige foran os - det smagte rigtig godt. Fødselsdagen blev fejret så meget anderledes end i Danmark, og var virkelig en fantastisk oplevelse af være med til. Det er kun i tv jeg har set sweet 16, så endnu et minde jeg er blevet beriget med på denne "rejse".

2 kommentarer:

  1. Det lyder mega fedt mulle!!!
    Hvilken taske???? :)

    - Signe

    SvarSlet