søndag den 16. september 2012

Uge 37

Så er det allerede uge 37 og tiden iler afsted. Mandag skulle vi stemme på den pige som bliver udkåret som homecoming queen i vores årgang, Junior. Jeg stemte på min dejlige søde veninde Caroline :D. Senere stod den på hård træning, slevom jeg altid er træt efter skole, elsker jeg at dyrke motion og specielt at spille tennis. Tirsdag skulle vi i stedet for hoomroom, gå til "Pirate academy", hvor vi laver vores lektier eller snakker. Jeg er kommet i samme lokale som Morgan og Caroline, hvilket derfor er rigtig hyggeligt. Til tennis spillede jeg min anden singlekamp på hjemmebane, hvor jeg vandt 6-1 6-4. Jeg var virkelig glad og lettet!! Min træner gav mig et kæmpe knus, og sagde at han var stolt af mig. Torsdag var ikke en helt normal skoledag, da vi mellem første og anden periode skulle ned til gymnastiksalen og høre en mand tale om "Rachels challenge". Det handlede om en episode for over ti år siden, hvor to drenge skød på deres High School. Rachel var en af de dræbte.Hun var meget venlig og imødekommende, og ønskede alle skulle have det godt. Manden sammenlignede Rachel med Anna Franck, da de begge skrev dagbog, og ønskede fred i verden. Rachels dagbog er ligesom Annas, udgivet så resten af verden kan læse den. Rachels er meget kendt her i Amerika, og denne tale bliver fremført ca. hver anden år på Swansboro High School. Jeg var virkelig rørt af talen, og manden gjorde at næsten alle elever begyndte at græde, inklusiv mig. Senere skulle jeg spille single kamp i Jacksonville, hvor jeg vandt 6-0 6-0. Fredag var dagen, hvor jeg skulle til min første amerkanske fodboldkamp. Forinden skulle jeg hygge med tennispigerne, med pizza og en masse andet amerikansk mad. Jeg bagte en drømmekage, som var en rigtig succes. Til fodboldkampen mødte jeg en masse nye mennesker, hvilke var super fedt! Skolens band spillede også, de er rigtig dygtige og det lød godt. Det var virkelig en rigtig god aften, men efter at have stået op klokken 5.30, var jeg klar til at gå i seng!!

6 kommentarer:

  1. Hej Julle... Men det er jo helt fantastisk.... du får dælme en rygsæk med hjem med masser af oplevelesr.... hygge hejsa og massevis af krammer.....faster

    SvarSlet
  2. Lyder helt vildt fedt Julle, husk at nyd det!!! Vi andre bliver sgu lidt misundelige... Elsker dig <3





    - Signe H

    SvarSlet
  3. Hej faster. Jeg det nyder så meget.. Jeg er så glad for at jeg var modig nok til at tage afsted. Det bliver det fedeste år, det kan jeg bare mærke!! Knus og hils

    SvarSlet
  4. Hej Sille. Jeg nyder det så meget jeg kan!! Jeg elsker og savner dig rigtig meget. Knus

    SvarSlet
  5. Dejlig læsning julle..... Flere knus og kram afsted til dig

    SvarSlet
  6. Hej Julie-pige!

    Hvor er det dejligt at følge dig på din vej af utrolig spændende oplevelser. Men vi savner dig utrolig meget. Nyd det i stor stil, som du gør og du kan jo altid sove, når du kommer hjem ikk? :-) Kærlige knus fra moster Mulle & co.

    SvarSlet