torsdag den 23. august 2012

Tennis og skema

Mandag formiddag skulle jeg spille tennis på hjemmebane. Jeg vandt min double 8-0, og samlet vandt Swansboro High School igen :D. Alle frygter at spille mod os, så det er super fedt!! Tirsdag var jeg til åbent hus på skolen, hvor jeg fik mit skema. Første semester skal jeg have U.S. History, Advanced PE 1, Algebra 2 og Foods and Nutrition. Andet semester skal jeg have Environmental Science AP, Gov & Politics: US AP, Honors English 2 og Spanish 1. Jeg hilste på alle lærerne, som er rigtig søde. Der er nu kun 5 dage, til jeg starter i skolen, og jeg kan mærke, at jeg allerede er meget nervøs. Skolen er rigtig stor, så jeg håber at jeg kan finde klasselokalerne. Heldigvis vil alle piger fra  mit tennisteam gerne hjælpe mig!! :-) Onsdag skulle jeg spille tennis igen, men da det regnede, blev kampen aflyst. Det var rigtig ærgerligt, men heldigvis skal jeg spille kamp igen i dag. Det regner og stormer meget på denne årstid i NC, så det er aldrig til at vide, om vores tenniskampe bliver aflyst. I aften skal jeg lave grønsagslasagne for Pam, hvilke bliver meget spændende! Det er en opskrift jeg har med hjemmefra, så hun glæder sig meget til at smage mad, som i denne ret, bliver lavet helt fra bunden. Her er der jo stor forskel på vores madkultur :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar