onsdag den 15. august 2012

De første dage i NC :-)

Efter en hel fantastisk uge i NY, gik turen til North Carolina. Flyveturen var kort og nem, og før jeg vidste det, stod Pam, min værtsmor, foran mig. Med kram og glæde, kørte vi til Hubert, hvor jeg skal tilbringe de kommende ti måneder. Det hele var en lille smule overvældende og surrealistisk. Med en masse velkomstgaver og jetlag gik jeg i seng klokken 15 og stod først op efter 14 timer. Dagen efter fik jeg fik åbnet en bankkonto, så jeg ikke skal betale ekstragebyr når jeg skal hæve penge i pengeautomter. Samme dag fik jeg talt med min tennistræner og fik udleveret to tennisnederdele, som vi obligatorisk skal have på, når vi skal spille kamp. Lørdag mødte jeg Pam's veninde, Ms Susan, og hendes datter Morgan. Vi tilbragte dagen med shopping i Jacksonville og efterfølgende indtog vi  en dejlig middag. De er virkelig søde, imødekommende og nysgerrig omkring Danmark og vores kultur. Søndag tilbragte Ms Susan, Morgan, Pam og jeg i Wilmington, hvor vi mødte Morgan's storesøster. Vi shoppede og spiste på en mexicansk restaurant, hvor maden var rigtig god. Senere på dagen mødte jeg Pam's søn Gary, som også er rigtig flink. Mandag skulle Pam på arbejde, derfor skulle jeg være alene hjemme indtil min nabo Ms Susan kørte mig hen på skolen og for at se tennispigerne spille den første kamp i sæsonen. De har alle en rigtig flot slags tennistaske, som jeg også vild gerne vil eje!  Igår trænede jeg med tennispigerne, hvilke gik rigtig godt. Jeg har problemer med mit håndled, men fordi jeg tog piller, kunne jeg intet mærke. Senere den dag, da Pam kom hjem fra sit arbejde, købte vi nogle nødvendige ting, inden min første kamp i dag. Det skal nok blive godt!! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar