fredag den 17. august 2012

Tennis og shopping

Onsdag var dagen hvor jeg skulle spille min første tenniskamp i NC, hvilke gik rigtig godt!! Vi spillede på udebane, cirka 20 minutters kørsel fra min skole, Swansboro High School. Jeg spillede double sammen med Morgan, hvor vi vandt alle partier :D Dagen efter skulle vi igen spille kamp i Jacksonville, hvor jeg spillede double sammen med Katie. Det var en meget tæt kamp, hvor både Katie og jeg ikke spillede vores bedste tennis. Vi skulle ud i tie break, hvor vi heldigvis vandt!! På vej hjemad kørte vi ind på en fastfood restaurant. Da jeg skulle til at bestille, fortalte hjælpetræneren, Ms Sheehan, at jeg er udvekslingsstudent, og jeg aldrig har spist der før. Det medførte at jeg fik det hele gratis :D
I morgen skal jeg til North Carolina´s hovedstad, Raleigh, hvor jeg skal shoppe for vildt! Det skal nok blive rigtig godt, og ikke mindst fordi der er en H&M, hvor jeg forhåbentlig kan få købt noget mere tøj. Her er tøjstilen meget anderledes end i Skandinavien, så jeg har indtil nu ikke fået købt så meget. Min hostmom Pam har virkelig kørt mig ud til mange tøjbutikker, men jeg har ikke lige fundet det, som jeg vil gå i. Nu håber jeg på at i morgen vil blive den store tøj indkøbsdag :-)

2 kommentarer:

  1. Hej Julie

    Håber godt nok du oplever andet end shopping. Lyder som det fylder meget for dig - men det overrasker mig nu ikke :o)

    Ser ud som du har det lækkert og fedt du kan klare dig i tenniskampene.

    Hvis Gitte vidste jeg skrev er jeg sikker på, at jeg skulle hilse.

    Ha' det fantastisk.

    Ole

    SvarSlet
  2. Hej Ole.

    Ja, shopping fylder meget ligenu. Og tennis.. Men når skolen starter bliver hverdagen mere spændende :D Jeg starter d. 27, så der er kun en uge til.. Det bliver fedt!!

    Tak og hils

    SvarSlet