søndag den 2. juni 2013

Uge 21

Denne uge er igen ilet af sted. Jeg kan snart på min fingre tælle ned til, at jeg skal hjem, hvilket er lidt mærkeligt, og jeg har svært ved at forhold mig til det.
Jeg spillede tennis på skolen mandag, sammen med nogle andre piger, som jeg også spillede tennis med i efteråret. Det var rigtig hyggeligt og dejligt at få spillet igen. Jeg spillede selvfølgelig også om fredagen, som jeg plejer. Kan stadig få nok af tennisspillet :)  Derudover har jeg været i fitnesscentret, hvor jeg som sædvanlig løber og styrketræner.
Fredag tog Emily, Katherine og jeg til Buffalo Wild Wings, hvor vi som altid spiste  noget god mad. Lørdag havde vi familie-legedag. En dag hvor vi spillede en masse forskellige udendørs spil. Søndag tog jeg i kirke, og om eftermiddag tog hele familien til fødselsdag, hvor der ydermere og til min begejstring var indendørs pool og lækkert mad. Jeg fik benyttet lejligheden til at være en vandhund og bare slappe af. Mandag var helligdag, så jeg havde en lang weekend, skønt! Emily og jeg tog i centret i Jacksonville, og hun fik lavet hul i ørerne. Rigtig fint.
Vejret er også blevet fantastisk, omkring de 30 grader hver eneste dag. I skolen har vi jo regler om vores påklædning, dvs. vi skal have busker på. Det er super varmt, men sådan er det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar