mandag den 10. juni 2013

Den sidste ameirkanske skoleuge

De sidste to normale skoledage i en amerikansk skole, tilbragte jeg med meget glæde og nydelse. Jeg fik læst op til vores eksamener og bare hyggede. Jeg vidste at jeg ville se alle mine veninder igen inden afrejsen d. 16 juni, så var ikke specielt trist, men min veninde Rachel kan ikke komme til min afskedsfest, så jeg sagde farvel til hende tirsdag. Det var rigtig sørgeligt og træls, og hun gav mig også en lille afskedsgave.
Onsdag havde jeg min matematik eksamen, som desværre var lidt svær. Efter fire timer, var jeg glad for, at det var overstået, og jeg tilbragte tiden hjemme med Emily, hvor vi tog i fitnesscenteret.
Torsdag havde jeg min computer eksamen, hvor jeg fik 96% - A+, overført til de danske karakter er et 12-tal, hvilke er super! Da vi fik fri klokken 11, tog Emily, Allyson (Emily's veninde) og jeg til Morehead, hvor vi spiste på Buffalo Wild Wings, og købte kjole til Emily's afgangsfest.
Om fredagen havde jeg min tredje eksamen, psykologi.  Grundet uvejr og tornado om natten, havde vi to timers forsinkelse i skolen, og vi startede derfor klokken 9. Prøven tog kun 30 minutter, så efterfølgende spillede vi spil, og bare havde det sjovt. Emily's afgangsfest var den dag, så vi gjorde klar i haven og lavede mad. Det var en rigtig god fest, og Emily fik en masse penge til college næste skoleår.
Lørdag havde jeg en travl dag, som startede med Paint Ball, hvor man skyder med kugler fyldt med maling indeni, og ligesom i krig skyder hinanden og gemmer sig. Det var en sjov oplevelse, som jeg ikke ville være foruden. Senere tog jeg til Softball forsamling, hvor vi spiste og nogle at pigerne fik priser for deres hårde arbejde i sæsonen. Om aftenen tog jeg derefter til Katie's (min double partner i tennis) afgangsfest, som også var hyggelig.
Jeg var sammen med Mook om søndagen, hvor vi tog i centeret og købte afskedsgaver til min værtsfamilie. Vi tog hen på en Thai restaurant, hvor vi fik dejlig mad. Mook fik snakket Thai og det var skønt!
Jeg havde en fantastik uge, og vil nyde min sidste uge i USA sammen med mine dejlige veninder og familie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar