mandag den 20. maj 2013

Uge 20

I denne uge har vejret været perfekt. Temperaturen har været omkring 30 grader hver dag, så man har ikke andet end at kunne smile.
Nu hvor softball er ovre, er Emily og jeg begyndt i fitnesscenteret igen, så jeg er i form når jeg igen lander i Danmark. Vi prøver at træne hver dag, hvis det kan lade sig gøre, såfremt vi ikke har andre planer.
I tirsdag kørte Emily, Morgan og to andre piger og jeg til Topsail, hvor vi så vores drenge spille baseball. De tabte desværre, men jeg havde en god og hyggelig dag.
Onsdag var jeg hjemme, slappede godt og grundigt af, og fik lavet nogle praktiske ting. Det var skønt!!
Fredag havde vi årbogsceremoni, hvor bogen blev æret til en speciel lære. Da vi spiste middagsmad fik vi et eksemplar af bogen selv, og for mig et rigtig godt minde til at tage med hjem. Den beskriver og giver et tydelig billede af, hvad vi har lavet i dette skoleår, og der er også en side som handler om Caroline, Mook og jeg, vi 3 udvekslingsstuderende. Efterfølgende stod den på strandtur med nogle piger, og vi hyggede. Jeg glemte at tage solcreme på, så er blevet meget rød, av av.
Lørdag tog hele familien på café. En café som ejes af en dansker. Jeg spiste en dansk burger med rødkål og det hele, og smagte virkeligt godt!
Søndag var bare en hyggedag, hvor jeg så melodi grand prix på computeren, og fantastisk med sejr til vores lille Danmark. Kunne være super fedt at se det live næste år!

4 kommentarer:

  1. Hej søde Julie, hvor er det skønt at følge dig herhjemmefra i lille DK. Hvor er det dejligt at høre, at du haft en så vidunderlige oplevelser både i Washington DC, sommerhus, Prom etc. Vi kan godt forstå, at du gerne vil tilbage dertil. Følg din drøm, så du ikke sidder som 50 årig og fortryder, du ikke tog skridtet ;) Tiden flyver afsted og om en måned er du hjemme igen og det skal du nok lige vænne dig til efter de storslåede oplevelser, naturen og geografiske steder, du har besøgt. DK bliver kedelig i forhold til, men dejligt for dig at komme hjem til familie og venner igen. Sig til, hvis vi må tage imod dig i lufthavnen, ok? ;) Knus fra os alle på Gårdager <3

    SvarSlet
  2. Hej moster. Ja, nu kan jeg næsten tælle dagene ned med mine fingre. Det bliver utroligt svært at vænne sig til hverdagen i DK igen, men glæder mig selvfølgelig også. Nu er min største udfordring bare at få alle mine ting med hjem igen. I lufthavnen er det kun mor, far, Ramus der kommer derud, men vi må finde en dag vi alle kan hygge sammen igen. Jeg glæder mig til at se jer igen! Knus fra Julie

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej søde

      Mht. lufthavn kan jeg godt forstå dig. Du er altid velkommen til at kigge forbi. Vi henter dig gerne på Hedehusene station, mange knus moster Mulle ;)

      Slet
  3. Hej moster. Ja, vi skal helt sikkert finde en dag vi kan ses igen. Det vil jeg se frem til! :D

    SvarSlet