tirsdag den 4. juni 2013

Uge 22

Kun tre dage i skole denne uge, afgjort med mange blandende følelser, da mit High School ophold lakker mod enden, og jeg snart ikke længere skal sætte mine danske "fusser" på denne amerikanske skole.  Både mandag og fredag havde jeg fri, så kort skole uge og lang weekend til mig igen.
Jeg prøvede at nyde de tre skoledage og i fritiden med blandt andet tennis. Jeg fik massage sammen med Caroline, hvor vi fik behandlingen "healing stones". Det var skønt, og meget afslappende. To skole dage har jeg kun tilbage, og så er der eksamener. Det bliver trist, men glæder mig til Graduation, og de mange fester jeg er inviteret til.
Fredag havde jeg ekstra ordinært fri, idet jeg skulle til et bryllup i byen Charlotte. Det var Diane's niece (Diane min værtsmor) som giftede sig med en svensk gut. De havde et meget traditionelt bryllup, med brudepiger og det hele, hvilket var meget sjovt at opleve. Desværre fik jeg ikke brudebuketten, men det er nu også for tidligt til mig. Vi overnattede på et hotel, og kom sent hjem lørdag fra Charlotte. 
Søndag - kun to uger til jeg skal forlade USA. Mærkeligt at tænke på at mit "eventyr" snart er overstået. Jeg ved der er mange, som glæder sig til at se mig igen i Danmark, og samtidig bliver det svært at forlade alle de kærlige mennesker jeg har været sammen med de sidste 10 måneder. Hold da op mit liv er beriget i den grad, og jeg ville ønske mange andre unge fik samme mulighed som mig. Dagen tilbragte jeg sammen med Emily, hvor vi bare slappede af og hyggede os efter en travl weekend. Vi har fortsat 30 grader så der blev også tid til lidt solbadning, og Skype med familien og veninderne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar