torsdag den 3. januar 2013

Nytår

Det har været en rigtig hyggelig nytårsaften, meget anderledes end i Danmark. Det var en stille aften, uden fyrværkeri, da det er ulovligt i North Carolina. Vi hyggede bare hjemme, og Katie, som jeg spillede tennis med, kom forbi. Vi dansede "Just dance", hvilket var rigtigt sjovt. Klokken 12 så vi kuglen falde i New York, og gik derefter i seng. Dagen efter nytårsaften, fik vi et stort måltid, som er en tradition i familien. Vi fik en slags bønne, som symboliserer frihed i det nye år, og en slags spinat som symboliserer rigdom. Jeg bryder mig ikke om bønner, men spinaten smagte rigtig godt. Det har været sjovt og lærerigt at opleve en anderledes jul og nytår. Noget som jeg altid vil tænke tilbage på, som jeg aldrig vil glemme.

2 kommentarer:

  1. Kære Julie!

    Rigtig godt nytår min skatterpige. Herhjemme nåede Christopher i år at se fyrværkeri, så børnene nød det i fulde drag. Jeg kan ikke huske, at jeg har danset så meget før og børnene morede sig :D

    Nyd det nye år, mange knuzzzzzzzzzz fra din moster

    Mulle ;-)

    SvarSlet
  2. Hej moster.
    Mange tak, godt nytår til dig også! Det lyder rigtig hyggeligt og sjovt :D
    Knus fra Julie.

    SvarSlet