mandag den 14. januar 2013

Den første skole uge i 2013!

Den første skole uge i det nye år har været god, men rigtig hård! Vi har eksamener i næste uge, derfor har vi knoklet utroligt meget, med lektier i timevis. I mandags spillede jeg tennis, nu med endnu to piger fra tennis, så vi er i alt 5 piger. Rigtig hyggeligt, og minder mig meget om de dejlige stunder, vi havde sammen i efteråret. Onsdags aften blev Emily og jeg hentet, idet min værtsfætter blev udstationeret i Afghanistan, så vi kørte til Camp Lejune /Militær base, for at sige farvel til ham. Det var en god oplevelse, men samtidige også svært at se familien være ked af det. Fredag skulle jeg have spillet tennis, men grundet regnen, blev det aflyst. Rigtig trist, da jeg havde glædet mig til at spille igen. Diane fik et opkald senere, hvor min tennistræner fortalte, at jeg muligvis kan spille turneringer gratis i hans tennisklub. Han har aldrig prøvet at afholde turneringer før, men da han ikke længere er tennistræner for skolen, ville han afprøve denne mulighed. Lørdag morgen kom Caroline hjem til mig, da Emily, Morgan, Kylie (Morgan's bedste veninde), Caroline og jeg skulle købe kjoler til Prom. Vi var i en lille butik i Swansboro, hvor der var super fine kjoler. Jeg fandt tre flotte kjoler, men har ikke besluttet hvilken en, jeg vil have. Alle udover mig fik købt deres kjole, men jeg er meget kræsen, så jeg venter til den perfekte kommer. De koster alle omkring 2000 kr., hvilket er SÅ dyrt!! Men herovre er det ingenting for en kjole til Prom. Rigtig godt at starte dagen med, og senere tog Caroline og jeg til Jacksonville for at hygge i centeret og senere sove sammen hos Caroline. Vi tog i biografen ved en 9-tiden, hvor vi så Twilight. Om morgen blev jeg hentet på en solskinsdag, omkring 25 grader. Kan i slå den i Danmark Grine. Dejlig afslutning på en atter god uge i det amerikanske!

2 kommentarer:

  1. Kære Julie

    Held og lykke med dine eksamener. Jeg læser også selv til eksamen og det er hårdt, så jeg føler med dig og krydser fingre :D

    Fedt, hvis du kan spille tunering i tennis, sikke en oplevelse.

    Knuzzzzzzzer for nu fra os alle 4 i Hedehusene :D

    og kram fra moster Mulle :)

    SvarSlet
  2. Hej moster.
    Tusinde tak. De var rigtig hårde, men heldigvis gælder de jo ikke for mig.
    Mange knus og hils :)

    SvarSlet