mandag den 21. januar 2013

Eksamener

I denne uge har jeg været til eksamener for dette semester. Tirsdag havde jeg US History, hvilke var okay. Det var ikke overdrevet svært, men heller ikke nemt. Da jeg allerede havde fri klokken 11, spillede jeg tennis efter skole. I onsdags havde jeg English, hvilket var utroligt svært. Vi fik 4 tekster, hvor vi skulle svare på spørgsmål, og dernæst skulle vi skrive et A4-ark omkring en af de stillede spørgsmål. Jeg er sikker på, at det ville have været nemt på dansk, men fordi at jeg ikke forstår teksterne i detaljer, var det svært at svare. Efter fire hårde timer, afsluttede jeg med ros for min lærer, og at hun godt vidste det ville være hårdt for mig. Torsdags havde jeg PE/gymnastik, hvor vi skulle løbe en mile, 40 mavebøjninger og 10 armbøjninger. Dejligt nemt, uden rigtig at bruge sit hoved. Fredag havde jeg den sidste eksamen, som var kor teori. Jeg havde studeret meget, så testen var ikke hård for mig. Efter skole spillede jeg tennis igen og fejrede at semesteret var ovre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar