søndag den 30. december 2012

UNC

Jeg nyder virkelig min ferie. I går var Emily, Katherine, Diane og jeg i UNC (University of North Carolina) for at se en basketballkamp. Vi kørte i ca. to timer, hvor vi derefter spiste et lækket måltid. Jeg fik en kæmpe amerikansk burger, som smagte virkelig godt!! Klokken 14 begyndte kampen, og vi var omringet af blå og hvide farver. Stadiet var fyldt fuldstændig op af fans og stemningen var i top, da Carolina førte i første halvleg. Det blev dog meget mere spændende i den anden halvleg, hvor ULAV (University of Las Vegas) kom foran med et par mål. De sidste ti minutter fik Carolina dog igen genetableret deres sejre, og vandt med to mål. Det var en kanon god kamp, og jeg nød virkelig det hele. Jeg har før set en basketballkamp i Georgia, men det var med de professionelle, hvilke ikke er nær så sjovt som Collegekampe. Jeg vil nyde mine sidste feriedage, da skolen allerede starter d. 3. januar.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar