søndag den 16. december 2012

Uge 50

Så er endnu en uge gået, med masser af indtryk og oplevelser. Jeg træner fortsat hverdag efter skole, og er nu også begyndt at spille tennis hver fredag. Det er dejligt at få spillet noget tennis igen, da jeg virkelig har savnet det. I lørdags var jeg ude i tennisklubben, for at hjælpe min tennistræner med at træne små børn. De var meget larmende, men en sjov oplevelse jeg også har fået med i bagagen. Jeg nyder at tilbringe tid med min værtsfamilie, og fredag var jeg i vores kirke. De havde et arrangement hvor jeg og andre skulle servere til en julefrokost. Selvom det var arbejde, var det rigtig hyggeligt. Jeg var så heldig at blive valgt til at trække "loddet", som ville give $100, til den person som havde det samme lod. De sagde jeg var unik, og skulle have mulighed at have den oplevelse. Katherine fik lokket mig med på dansegulvet, og vi havde det rigtig sjovt. Jeg er virkelig taknemlig for min nye værtsfamilie, de åbnede deres hjem, fordi de hørte jeg manglede et nyt hjem. De betyder så meget for mig, og jeg glæder mig til at tilbringe 6 måneder med dem. Jeg vil ligge nogle billeder af dem ud på bloggen, så I kan se hvordan de ser ud. Jeg vil begynde at lave flere videoer på bloggen, da jeg har fået et indtryk af, at I godt kan lide at se det. Derudover vil jeg også sige tak til alle jer som har sendt pakker over til mig, det varmer virkelig, og jeg er meget taknemmelig for, at I tænker på mig.

 
 

1 kommentar:

  1. Hej skønne, hvor skønt at høre og se dig :-D Nyd det 100% min kære, knus moster Mulle

    SvarSlet