mandag den 24. december 2012

GLÆDELIG JUL!

Denne uge er gået ekstremt hurtigt, med kun 4 skoledage. Mandag skulle jeg blive efter skolen i 2 timer, da vi skulle øver til vores korkoncert tirsdag. Det var ekstremt kedeligt, men jeg overlevede. Jeg har været rigtig spændt for min korkoncert, idet at min nye værtsfamilie ville komme og se mig. Koncerten forløb rigtig godt, og i slutningen af koncerten fik alle Seniors, Caroline og jeg et diplom, som symboliserer godt arbejde. Torsdag var det "grim juletrøje dag", hvor vi alle lignede juletræer. Vi hyggede I alle mine klasser, med film og slik. JULEFERIE!! Jeg var simpelthen så glad, det havde jeg vente på længe. Efter skolen skulle jeg til tennistræning, så skønt og dejligt. Savner den daglige træning, men lidt er bedre end ingenting. Senere stod den på basketballkamp, hvor jeg sad i "Super Fans" afdelingen. Det larmede virkeligt, men rigtig sjovt at råbe og synge sammen. Fredag afholdte vi en julefest herhjemme, hvor Caroline også var inviteret. Jeg mødte en masse nye mennesker, og Caroline og jeg fortalte omkring Danmark. Caroline overnattede til lørdagen, da vi skulle tilbringe dagen i centeret i Jacksonville, for den stod nemlig på juleshopping. Det er ikke lige min kop te med alle de mennesker, men dagen blev reddet, da Caroline og jeg fik lokket Emily til thai-restauranten. Maden er fantastisk, men Emily var ikke begejstret. Hun foretrækker den amerikanske usunde mad. En rigtig god uge er gået, og nu vil jeg nyde min dejlige juleferie. Er spændt på hvad de næste par dage bringer, og jeg glæder mig gevaldigt til at fejre amerikansk jul. Glædelig jul til alle jer derhjemme.

2 kommentarer:

  1. Kære julie.... Sikken god video, og massevis af gaver..... Det er som skrevet før, helt fantastisk rejse du er på...:) Rigtig godt nytår ....... ELSKER DIG knus

    SvarSlet