tirsdag den 13. november 2012

Søndag!

Søndag har været en meget speciel dag, med mange følelser og smil. Jeg vågnede og gik derefter straks i gang med at pakke mit værelse, da dagen var kommet, hvor jeg skulle flytte. Jeg pakkede alle mine ting, og det gik hurtigt op for mig, at det bliver virkelig svært at bringe alle mine ting hjem til Danmark, i en kuffert som må indeholde 22 kg. Mit tøj fyldte hele min kuffert, og så havde jeg ydermere, fem andre tasker som også var propfyldt. Pam og jeg fik gjort rent på mit værelse, så det var pænt og rent, som det var da jeg kom. Ved en 2-tiden kom min områderepræsentant Janet, som skulle fragte mig til min nye familie, the Scarborough family. Familien består af en mor, Diane, en far, Steve, og to søskende, Emily 17 og Kathrine 13. De er så søde og jeg kan mærke at jeg passer rigtig godt ind i familien. Det er en rigtig amerikansk familie, hvor de går i kirke hver søndag og beder ved bordet. Det bliver rigtig anderledes end jeg er vant til, men helt sikkert også en oplevelse som jeg ikke vil glemme. Jeg er rigtig taknemlig for at have muligheden for at flytte, det betyder meget at man udlever sin drøm i USA, og er glad hele tiden.
I næste uge er det Thanksgiving, hvilke jeg glæder mig rigtig meget til. Vi får fri fra skole i tre dage, men grundet at vi i min familie tager til Georgia, får vi 3 unge, Emily, Kathrine og jeg fri for skole i en hel uge. Jeg er sikker på at det bliver endnu en fantastisk oplevelse, og jeg skal nok skrive et langt indlæg om mine oplevelser i Georgia!

2 kommentarer:

  1. Kære Julie!

    Hvor er det dejligt at høre, at du er kommet et godt sted hen, hvor du føler dig bedre tilpas. Vi glæder os til at høre om Thanksgiving og er glade på dine vegne. Knus fra os på Gårdager :-)

    SvarSlet
  2. Hej moster! Jeg har det rigtig godt, og nyder min nye familie meget. Jeg håber også I har det godt! Glæder mig til at se jer alle igen om nogle månender. Knus herfra :-)

    SvarSlet