søndag den 4. november 2012

Halloween

I onsdags fejrede vi Halloween! Denne begivenhed har jeg set meget frem til, da det er en tradition herovre, hvor amerikanerne virkelig gør noget ud af det. I skolen var næsten alle klædt i kostume, så når man gik på gangene, var det ikke uden at kunne få reddet sig et chok eller retter sagt mange. Pam, Pam’s veninde og jeg delte slik ud på vores vej, hvor jeg derefter var ude og ”trick or treating,” der er det samme som slik og balade. Jeg fik samlet en pose fyldt med slik, men da det meste amerikanske slik er rigtig sødt, så det ikke er til at spise, så jeg har givet det meste væk. Haribo ved man hvad er :-). Der var specielt et hus som var utrolig uhyggelig. Det var en klovn, som var i gang med at hugge hovedet af en mand. Udover det var der mennesker som kravlede rundt på jorden og prøvede at røre os.. Det kan godt være, det ikke lyder skræmmende, men jeg vendte straks om, da jeg så bevægelserne. Det var en rigtig god, sjov og uhyggelig dag, som jeg bestemt vil huske tilbage på!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar