mandag den 25. marts 2013

Uge 12

Denne uge er simpelthen gået så utroligt stærkt. Det er jo bare et rigtig godt tegn på, at jeg har det godt, og tiden derfor iler afsted.
Jeg har haft softballkampe både tirsdag, onsdag og fredag, så det har været lange aftener. Kampene starter altid klokken 7 pm, så vi er hjemme ved omkring 9 pm. I Danmark er det jo ikke specielt sent, men når min skole starter klokken 7.10 am, er det ret sent at gå i seng. Vi tabte alle kampene desværre, men kun med et mål. Rigtigt ærgerligt men sådan er det.
Fredag spillede jeg tennis, derefter en kamp og efterfølgende til Caroline's fødselsdagsfest. Det var rigtigt sjovt og hyggeligt, vi fik danset og moret os hele aftenen. Jeg købte et gavekort til Caroline til en spa butik, så vi skal snart ud og forkæle os selv, da jeg tidligere selv har fået et gavekort. Det skal nok blive rigtig lækkert og hyggeligt. Jeg kom hjem klokken 12 pm, og var rigtig træt efter en lang dag.
Lørdag var jeg ude og spille bowling, med de samme personer, som jeg skal til prom med. Det var virkelig sjovt, selvom jeg tabte.
Søndag tog Emily og jeg til Morehead City, hvor vi spiste på Buffalo Wild Wings. Det er virkelig det bedste mad, og i restauranten hænger der tv'er over alt. En oplevelse man ikke må gå glip af, hvis man kommer til USA.
I næste uge får vi påske ferie om torsdagen, så det ser jeg rigtig meget frem til. Jeg skal blandt andet til Washington D.C og til en softball turnering, som jeg glæder mig meget til.
Jeg vil ønske jer alle en rigtig god Påske derhjemme i Danmark. Håber i alle vil nyde jeres ferie og ikke mindst påskefrokost!

1 kommentar:

  1. Kære Julie,

    hvor har du haft nogle vidunderlige uger med masser af skønne oplevelser og hvor er det fedt at læse, at du har den bedste tid i dit liv.

    Vi ønsker dig en rigtig god påske og held og lykke med eksamen på torsdag. Her hjemme foregår påsken i sne og frost;)

    Knus fra os alle 4 fra Hedehusene. Kram fra moster Mulle :D

    SvarSlet