søndag den 10. marts 2013

Uge 10

Jeg har haft en rigtig oplevelsesrig og travl uge, som har været super skøn. Jeg tilbragte tirsdag hjemme, idet at alle Juniors skulle op i en stor test, som jeg ikke behøver at tage, da vi udvekslingsstudenter ikke skal videre på college. Jeg fik slappet godt og grundigt af, spillet tennis og var til softball træning. Onsdag kom Caroline og overnattede, fordi at hendes værtsmor skulle til lægen, og ikke kunne køre hende i skole. Torsdag tog Caroline med hjem fra skolen, og vi fik hygget, spillet tennis, taget billeder og bagt en lækker brownie kage. Senere på dagen kørte vi til softball kamp, hvor jeg styrede måltavlen. Det var utrolig svært, da jeg stadig er ved at lære reglerne. Denne uge har jeg fået spillet en masse tennis, både fredag, lørdag og søndag. Det er virkelig skønt at spille tennis, og især når vejret er så godt. Det har været omkring 18 grader i weekenden, simpelthen så fantastisk. Jeg har også været ude og sole mig, cyklet en tur med Kathrine og spillet basketball. Dejligt, dejligt, dejligt. Lørdag var hele familien henne hos Emily og Kathrine's fætter, da han havde fødselsdag. Vi får altid noget glimrende mad hos dem, så vi gik alle hjem med en fuld mave, vidst lidt for fuld :D  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar