mandag den 18. marts 2013

Uge 11

I denne uge har jeg haft to softball kampe på udebane, så jeg har haft nogle sene aftener. Tirsdag tog jeg dog hjem tidligere, da Caroline skulle overnatte hos mig, og ønskede ikke at vente på at baseballholdet blev færdig med deres kamp. Fredag var jeg først hjemme ved en 1-tiden om natten, og derfor heldigt at jeg ikke skulle i skole dagen efter, og i stedet kunne jeg sove længe.
Fredag fik jeg en dårlig nyhed. Jeg skal tage den store test som alle juniors har taget i sidste uge, idet at skolen får penge, efter antal elever som tager testen. Derfor vil de gerne have, at jeg også tager den. Rigtigt trist, men det er jo kun en test. Testen skal jeg tage på tirsdag, men regner ikke med at gøre så meget ud af det, da det ikke betyder noget for mig.
Lørdag havde jeg en travl dag, med en masse matematik lektier og Oyster Roast senere på dagen. Det var en fed oplevelse. Vi stod ved et langt bord, og bare spiste så mange østers, som vi kunne rumme i vores maver. Jeg er normalt ikke til østers, men de var utrolig gode. Der var højt musik - god stemning, og igen endnu en oplevelse jeg tager med i rygsækken hjem.
Søndag stod jeg tidligt op, og vendte snuden til Wilmington sammen med Caroline og tre andre piger. Jeg fik købt mine prom sko, og et par short til det gode vejr, vi har herovre allerede. Super afslutning på en god uge. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar