mandag den 29. april 2013

Uge 17

Denne uge har for mig, ligesom alle de andre uger, været rigtig travlt. Tiden iler afsted, da jeg næsten har planer, arrangementer i min kalender hver eneste dag.
Jeg har haft tre softballkampe, en på udebane og to på hjemmebane. Vi vandt desværre kun en af kampene, men det er fint med mig.
Fredag fik jeg spillet tennis efter hele tre uger uden. Det var en rigtig rar følelse, som altid gør mig glad. Jeg håber også, det vil sige mine fremtidsplaner er Grine, at jeg tager tilbage til USA efter at have afsluttet gymnasiet, og vil spille tennis igen på College. Det ville være super fedt, en drøm som gerne skulle gå i opfydelse, og endnu en oplevelse som vil berige mit ungdomsliv.
Lørdag var en travl dag, hvor jeg startede dagen med spisning og gocart med alle PAX studenter, og senere tog jeg til et strand bryllup på Emerald Isle, virkelig super hyggeligt. Søndag holdte Katherine (min lille værtssøster) fødselsdag for familien og hendes veninder. Ved en 18-tiden tog Familien Scarborough på en bådudflugt sammen med en masse andre familier, blandt andet Morgans familie. Vi havde en skøn oplevelse på havet, fantastisk udsigt og bare afslappende. En virkelig god afslutning på ugen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar