mandag den 15. oktober 2012

Kort uge

Ugen har været rigtig "kort", men samtidig god. Der var ingen skole mandag, da det var helligdag. Denne dag opdagede Columbus Amerika, og derfor fejrer amerikanerne det. Tirsdag havde jeg ikke normalt skoledag, lige til at holde ud. Der var individuel tennis turnering, hvor top 6 spillerne var kvalificeret. Vi startede dagen ud med lækker morgenmad fra Dunkin' Donuts, utroligt usundt, men det skader ikke hvis det kun er engang imellem. Jeg fik en hård lodtrækning, jeg skulle spille mod et andet holds nr. 1, og derfor tabte jeg desværre. Selvom nederlaget var surt, var det en rigtig hyggelig dag. Ugen fløj af sted, med kun tre almindelige skoledage. Jeg har ikke noget imod at gå i skole, det er mere det at stå så tidligt op, der præger mig. Fredag var jeg sammen med Mook og Caroline efter skole, og sammen kørte vi til fodboldkamp. Vi vandt stort, hvilket var godt, efter foregående en masse tabte kampe. Lørdag betød ikke at skulle sove længe - øv øv- tidligt op igen da vi, Pam og jeg, skulle til Mullet festivalen. Swansboro's lokale festival som er rigtig populær i dette område. Jeg gik i paraden sammen med Pam's hunde. Kan i se det for jer.....mig og 3 hunde mit på gaden, sammen med alle de andre hundeelskere. Det var et meget påtaget smil jeg stillede op med. Hvad gør men ikke for at leve sig ind i den amerikanske kultur. Senere på dagen vendte vi tilbage til festivalen, hvor jeg hyggede med to fra tennis og deres venner. Før jeg vidste det var ugen gået.. 

1 kommentar:

  1. Hej skønne ;-)

    Hvor er det dejligt at høre, at du har haft en fantastisk uge. Jeg ville godt have set dig i paraden :-) :-) :-) Stort knus fra moster Mulle

    SvarSlet