søndag den 10. februar 2013

Super Bowl



I søndags var jeg til Super Bowl, som er finalen i amerikansk fodbold. Det er virkeligt populært, og er ligesom en finale i håndbold, hvis ikke større. Ved 5-tiden tog Emily, Steve, Diane og jeg hen til nogle af deres venner, hvor de afholdte en kæmpe Super bowl fest. Der var masser af amerikansk mad, gamling og tv. Jeg følte virkelig, at jeg var med i en film, da det mindede så meget og noget jeg havde set i Desperate Housewives. Udover alle indtrykkene, var jeg så heldig at vinde $72 i et spil, jubiiiii, så utroligt fedt. Det sjove var, at jeg ikke var inde i spillet i 5 runder, men kom så tilbage, da man kan stjæle penge fra sin sidemakker. Jeg var faktisk ikke i stemning til at gå til festen, men jeg har bare lært herovre, at man skal sige ja til alting, for det ender alting op med, at det bliver en god oplevelse, og hvem nyder ikke at vinde penge, thi hi.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar