søndag den 3. februar 2013

Skema

Denne uge har været rigtig lang og svær. Jeg har skiftet mit skema mange gange, og har nu tre gode klasser: Digital Media, Psychology, og Algebra. I tredje time har jeg igen US History, ligesom sidste semester, men på et sværere niveau. Det er virkelig utroligt svært, og må erkende, at jeg ikke forstå et ord hvad der foregår i klassen. Desværre er det ikke sikkert, at jeg kan skifte den klasse, da det er ved at være sidste chance. Skoledagen er også utrolig lang nu, fordi jeg ikke er vant til at have så mange svære timer. Sidste semester skiftede jeg også klasser, og havde det svært, så jeg ved, at det nok skal blive godt igen. Nu skal jeg til at finde nye veninder, som også er en lang proces, men jeg er ved godt mod. I lørdags havde jeg været i USA i 6 måneder, og det går småt op for mig, at opholdet snart er ovre, og jeg skal hjem til lille Slagelse igen. Hjem til hverdagen men også med nye udfrodringer i gyminasiet, som jeg lige har fået ansøgt om. Derfor håber jeg at mit nye semester, bliver ligesom godt som mit første, uanset så "suger jeg til mig" af nye udfordringer, som kommer til mig, hver eneste dag. Jeg elsker mit ophold her, og er yderst taknemmelig for at det kunne lade sig gøre. 

1 kommentar:

  1. Hej søde Julie!

    Hvor er det dejligt at læse, at dit skema nu endelig er på plads - sejt gået! Ja søde pige, det bliver noget af en omvæltning at komme hjem til lille DK efter sådan en oplevelse for livet. Krydser fingre for, at dit 2. semester bliver ligeså godt som 1.. Mange knuzzzzzzzzz fra din moster & co. :D

    SvarSlet