søndag den 3. marts 2013

Månedens blog

I mandags vågnede jeg op til en dejlig nyhed, nemlig at jeg er blevet vinderen at månedens blog i STS, hvilket jo er super fedt. Det betyder meget, at man bliver rost, for det man laver! Senere om mandagen spillede jeg tennis alene, dvs. jeg kunne selvfølgelig ikke spille tennis ordentlig, men jeg savede og spillede op af en mur. Man må jo være kreativ, når man elsker sin sport :D
Tirsdag var det Caroline's fødselsdag, og jeg fejrede hendes dag sammen med hende og hendes god ven, Romel. Vi tog på en rest. Buffalo Wild Wings, som jeg helt klart vil anbefale alle skal prøve en dag, hvis I besøger USA. Senere på aftenen kom der tre andre udvekslingselever fra Danmark og Thailand. Rigtig hygge aften/nat - vi kom først i seng ved 2-tiden, derfor besluttede vi næste morgen, onsdag, at sove længe og først komme i skole i 3. periode.
Skoledagen gik af den årsag ekstremt hurtigt, og efter skole spillede jeg tennis med mig selv igen. Da Emily kom hjem fra softball, fortalte hun mig, at jeg nu er blevet udnævnt til at være deres manager, hvilket jeg synes virkelig er godt for mig, da jeg så ser nye muligheder for at lære nye piger at kende, og samtidig styrke det sociale herover.
Torsdag tog jeg med Emily til softball, og mødte min træner og pigerne fra holdet. Jeg kender rigtig mange af dem i forvejen, og nu har vi også denne sportsgren til fælles, som styrker vores sammenhold, ligesom jeg havde med de tennispigerne i efteråret. Jeg glæder mig derfor til at være deres manager.
Fredag spillede jeg tennis med to piger fra mit hold, og det er altid noget, jeg ser frem til. Vi spiller godt sammen, og hygger altid til træning.
Lørdag hjalp jeg, sammen med Emily og Morgan, vores tennistræner med at træne nogle små børn. Forinden spiste vi på Wendy's, og bare havde det sjovt sammen. Senere samme dag var Emily, Morgan og jeg til Womanless Beauty Pageant på skolen, hvor de ældste drenge/Senior skulle optræde som piger og omvendt. Rigtig god oplevelse, hvor vi alle fik grinet en del.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar